kołdra dla niemowlaka

kołdra dla niemowlaka

Kołdra i poduszka dla niemowlaka Otamowane kołdry puchowe Poznań, kołdra puchowa, kołdry letnie puchowe, poduszki, puch gęsi Świetny zestaw dla niemowlaka, kołdra jest ciepła, ale zarazem maleństwo się nie poci, bardzo dobra More »

kołdra dla niemowlaka

kołdra dla niemowlaka

Kołdra i poduszka dla niemowlaka Otamowane kołdry puchowe Poznań, kołdra puchowa, kołdry letnie puchowe, poduszki, puch gęsi Świetny zestaw dla niemowlaka, kołdra jest ciepła, ale zarazem maleństwo się nie poci, bardzo dobra More »

kokon niemowlęcy

kokon niemowlęcy

Kokon wykonany ze 100% bawełny, wypełnienie to kulka sylikonowa oraz miękka opata jąderkowa. Kokon polecamy dla dzieci w wieku 0-6 miesiąca. Kokon swoją funkcjonalnością przypomina rożek, otula niemowlę i ogranicza mu przestrzeń, More »

Rejsy morskie na miarę oczekiwań

Rejsy morskie na miarę oczekiwań

Nasza oferta może być spełnieniem marzeń wszystkich tych osób, które marzą o niczym nieograniczonym zwiedzaniu oraz delektowaniu się możliwością wypoczynku na najpiękniejszych plażach całego świata. Jako specjaliści w zakresie organizowania wczasów dla More »

Podróżuj nowoczesnym jachtem

Podróżuj nowoczesnym jachtem

Zdecydowanie warto podróżować i poszerzać horyzonty. Odwiedzać nowe, wspaniałe miejsca, które ze względu na ogromną liczbę różnego rodzaju atrakcji spełniają największe oczekiwania i są w stanie zapewnić każdemu odpoczynek, na jaki zasługuje. More »

 

Trening interwałowy

Jeśli znane są nam różne zagadnienia związane ze światem sportu, prawdopodobnie słyszeliśmy już o takim treningu, jak trening interwałowy. Mistrzowie kulturystyki i sportów sylwetkowych zawsze włączają go do swoich planów, gdy szykują się do pokazów czy ważniejszych wyjść, ponieważ najszybciej spala on zbędny i zalegający na ciele tłuszcz. Jeżeli mamy do dyspozycji rowery treningowe, jesteśmy w stanie wykonać właśnie taki trening, przyspieszając dzięki niemu pracę swojego metabolizmu, czyli spalając kalorie nawet po skończeniu ćwiczeń. Musimy tylko zapoznać się z zasadami wykonywania takiego programu interwałowego, by przestrzegać ich i rzetelnie ćwiczyć w celu spalenia tłuszczu.
Jak powinien wyglądać trening interwałowy wykonywany na rowerze stacjonarny?
Trening interwałowy jest treningiem o zmiennym stopniu intensywności. Przeplata się w nim okresy ogromnego wysiłku z etapami lekkimi i w pewnym sensie rozluźniającymi. Oczywiście te długie muszą być nieco wydłużone, by organizm na nowo przygotował się do mocniejszego uderzenia. Omówmy to sobie jednak na przykładzie, bo takie teorie prawdopodobnie niewiele nam jak na razie mówią. Planując wykonać trening interwałowy na rowerku stacjonarnym, na pewno musimy przed nim się rozgrzać i chwilę porozciągać. Potem wsiadamy na rower i od razu narzucamy sobie wysokie tempo, zwiększając opór wytwarzany przez pedały oraz jadąc z jak najwyższą prędkością. Musimy dać z siebie maksymalnie dużo i jechać tak przez minutę, by przez kolejne trzy minuty trochę odpuścić, całkowicie usunąć opór pedałów i zmniejszyć prędkość.

Niektóre rowery treningowe mają nawet zapisane w swoich funkcjach programy służące do wykonywania treningów interwałowych, więc mając taki przyrząd, nie musimy sami z niczym kombinować i niczego ustalać, bo włączamy po prostu odpowiedni program i już zaczynamy jeździć, spalając tysiąc kalorii. Będziemy spalać je jeszcze przez wiele godzin po zakończonych ćwiczeniach, za co nasza sylwetka na pewno nam w końcu podziękuje.