kołdra dla niemowlaka

kołdra dla niemowlaka

Kołdra i poduszka dla niemowlaka Otamowane kołdry puchowe Poznań, kołdra puchowa, kołdry letnie puchowe, poduszki, puch gęsi Świetny zestaw dla niemowlaka, kołdra jest ciepła, ale zarazem maleństwo się nie poci, bardzo dobra More »

kołdra dla niemowlaka

kołdra dla niemowlaka

Kołdra i poduszka dla niemowlaka Otamowane kołdry puchowe Poznań, kołdra puchowa, kołdry letnie puchowe, poduszki, puch gęsi Świetny zestaw dla niemowlaka, kołdra jest ciepła, ale zarazem maleństwo się nie poci, bardzo dobra More »

kokon niemowlęcy

kokon niemowlęcy

Kokon wykonany ze 100% bawełny, wypełnienie to kulka sylikonowa oraz miękka opata jąderkowa. Kokon polecamy dla dzieci w wieku 0-6 miesiąca. Kokon swoją funkcjonalnością przypomina rożek, otula niemowlę i ogranicza mu przestrzeń, More »

Rejsy morskie na miarę oczekiwań

Rejsy morskie na miarę oczekiwań

Nasza oferta może być spełnieniem marzeń wszystkich tych osób, które marzą o niczym nieograniczonym zwiedzaniu oraz delektowaniu się możliwością wypoczynku na najpiękniejszych plażach całego świata. Jako specjaliści w zakresie organizowania wczasów dla More »

Podróżuj nowoczesnym jachtem

Podróżuj nowoczesnym jachtem

Zdecydowanie warto podróżować i poszerzać horyzonty. Odwiedzać nowe, wspaniałe miejsca, które ze względu na ogromną liczbę różnego rodzaju atrakcji spełniają największe oczekiwania i są w stanie zapewnić każdemu odpoczynek, na jaki zasługuje. More »

 

FILM REKLAMOWY A MODEL AIDA

filmy reklamowe również dotyczą odpowiedniego procesu reklamy, z którym boryka się producent od pierwszych jego dni. Film reklamowy ze względu na nowinki technologiczne może stać się naprawdę fajnym przesłaniem, jeżeli chodzi o odbiór przez odbiorcę. Czy film reklamowy jest dobrym przesłaniem?

MODEL AIDA

Model AIDA odnoszony jest wyłącznie do procesu reklamy najistotniejsze są jego pierwsze etapy. Jeśli wytworzy się u odbiorcy intencję odbioru, oczekiwanie emisji następnych wiadomości oraz skłoni do racjonalnych rozważań – najtrudniejszy etap kampanii jest już osiągnięty. Problem zostaje wprowadzony do świadomości odbiorcy i zyskuje na istotności. Reszta jest po prostu kontynuacją dobrego początku oraz przedmiotem bardziej złożonych form promocji. Założenia dotyczące tworzenia strategii promocyjnych i reklamowych wynikające z formuły są spójne i jasne. Istnieje jednak pytanie, czy sama formuła odpowiada realnym sytuacjom percepcji komunikatów reklamowych. Opis czynników decydujących o efektywności kampanii reklamowej uwzględnia klasyczny dla psychologicznych modeli komunikacji podział na cechy odbiorcy przekazu, cechy nadawcy przekazu oraz sposobu konstruowania wiadomości. Spośród cech odróżniających reklamę od innych elementów kombinacji za podstawowe uznaje się pośredni i nieosobowy charakter komunikacji z odbiorcą oraz normowaną prawnie konieczność wnoszenia opłat za przestrzeń emisyjną, w której lokowane są komunikaty. Pierwsza z tych cech generuje dynamikę i kierunek przebiegu komunikacji oraz specyfikę języka, za którego pośrednictwem zapisywane i przenoszone są informacje.

Druga odnosi się, przede wszystkim, do parametrów finansowych związanych z realizacją całości strategii rynkowej oraz określa pojemność informacyjną komunikatów i wpływa na częstotliwość ich emisji. Zatem założenia dotyczące tworzenia strategii promocyjnych i reklamowych wynikające z formuły są spójne i jasne. Istnieje jednak pytanie, czy sama formuła odpowiada realnym sytuacjom percepcji komunikatów reklamowych.